سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از کشتار برهد دیرتر پاید و بیشتر زاید . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:27 صبح
مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا ، یکی از روش هایی است که برای مهاجرت به استرالیا میتوانید به آن بپردازید :

البته مهاجرت کاری به استرالیا برای افرادی صدق میکند که شغل و حرفه آنها در کشور استرالیا مناسب باشد و مورد تایید واقع شود .

البته مهاجرت کاری به استرالیا میتواند به نوبه خود برای افراد متخصص و کار بلد نیز بسیار مهم و مفید واقع شود ،چرا که اکثر کشور هایی که نسبت به جذب مهاجرین کشور های دیگر اقدام میکنند ، بیشتر تمایل به دریافت مهاجرت کاری را دارند و از افراد متخصص در کشور های گوناگون که به کشورشان مهاجرت کرده اند ، استفاده های بسیار زیادی میکنند .

برای مهاجرت کاری به استرالیا ، می بایست ابتدا یک سری آزمون ها و مراحلی را طی کنید و پس از تکمیل مدارک مربوطه و گذراندن این آزمون ها ، ممکن است موفق به مهاجرت کاری بشوید ، کشور استرالیا برای جلوگیری از ورود افراد ناکارآمد در این زمینه ، به کشور ، آزمون های سختی را برای مهاجرت کاری به استرالیا در نظر گرفته است و در زمان های متفاوتی این آزمون ها را اجرا مینماید ، بنابرین اگر قصد دریافت تاییدیه مهاجرت کاری به استرالیا را دارید ، به شما پیشنهاد می شود که ابتدا در تمام حوزه های تخصص خود مهارت لازم را کسب نمایید و سپس نسبت به دریافت تاییدیه مهاجرت کاری به استرالیا اقدام نمایید .

شایان ذکر است که قانون های کشور استرالیا برای تایید نمودن مهاجرت کاری به استرالیا سال به سال متغیر بوده و در حال تغییر می باشد و مسلما دولتاسترالیا ، نسبت به سخت تر کردن و دشوار کردن این قوانین اقدامات لازمه را انجام میدهد ، تا بتواند حدالامکان از ورود افراد غیر حرفه ای به کشور استرالیاجلوگیری نمایند.

امیدواریم که مقاله مهاجرت کاری مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید نهایت استفاده را از مقاله مهاجرت کاری نموده باشید


 

 

منبع:  مهاجرت به استرالیا



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:27 صبح
خدمات ما

به وب سایت ما خوش آمدید . گروه ایران آکادمی با داشتن چندین سال سابقه در امور مربوط بهاسترالیا و بهره گیری از دوشعبه در مرکز وشمال شهر ، آماده ارائه خدمات برتر به متقاضیان مهاجرت به استرالیا می باشد.زمینه فعالیت ما شامل ارائه مشاوره تحصیلی واخذ ویزای تحصیلی استرالیا ، ارائه مشاوره در امور مهاجرت به استرالیا و خدمات ترجمه استرالیا می باشد. گروه ما با داشتن کادری مجرب تمامی نیازهای شما را از لحظه تصمیم برای رفتن به استرالیا تاحتی بعد از ورود به خاک استرالیا برآورده میکند.


منبع:  مهاجرت به استرالیا

ترجمه ناتی



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:26 صبح
مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا   می توان روش های زیادی را مورد استفاده قرار داد و از طریق دلایل انتخاب شده , برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد .

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و حرفه شما می تواند از جمله راه هایی باشد که برای مهاجرت بسیار مفید واقع شده مهاجرت به هر کشور دیگری همانطور که میدانید مستلزم داشتن شرایط خاصی بوده و در صورت داشتن این شرایط شما می بایست برای مهاجرت مدت زمانی را منتظر بمانید تا از طرف کشوراسترالیا مدارک و سوابق شما مورد بررسی گردد و پس از آن به مصاحبه دعوت شوید .

اما مهاجرت به استرالیا با استفاده از این روش می تواند برای افرادی مورد استفاده قرار گرفته و مفید واقع شود که دارای تخصصی هستند که کشور استرالیا به آنها احتیاج داشته و آنها را بپذیرد .

مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری فقط مهاجرت به آن کشور نیست , زمانی که کشور مورد نظر نیز تخصص شما را بپذیرد شما می بایست به شخصه بررسی های لازمه را انجام داده و شرایط کاری خود را در کشور استرالیا بسنجید,چرا که از مهمترین دلایلی که مردمان مختلف برای مهاجرت به استرالیا یا … مد نظر دارند کسب و کار ایده آل و خوب می باشد .

اما از عوامل مهمی که برای مهاجرت به استرالیا ضروری بوده و در اولویت قرار دارد می توان به دریافت اسسمنت ,دارا بودن آی التس با نمره 6?0  که برایمهاجرت به استرالیا بسیار مهم میباشد چرا که کشور استرالیا کشوری انگلیس زبان بوده و زبان انگلیسی و بلد بودن آن از جمله مهمترین شرایطی است که میبایست دارا باشید ,دریافت دعوتنامه از استرالیا , و در نتیجه پس از طی کردن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا یا … میبایست منتظر دریافت جدول امتیازات خود از کشور استرالیا باشید . چرا که هر هنر یا تخصص و یا هر یک از شرایطی که شما دارا باشید برایتان دارای امتیازی میباشد و کسب امتیاز بیشتر میتواند درمهاجرت به استرالیا و یا … بسیار مفید باشد .

شایان ذکر است که مهاجرت به استرالیا با استفاده از تخصص میبایست با رشته تحصیلی شما نیز همخوانی داشته باشد , یعنی به عنوان مثال اگر تخصص شما طراحی وبسایت یا کامپیوتر باشد ولی مدرک تحصیلی شما در زمینه متالوژی یا …. باشد , مورد قبول نبوده و میبایست برای تخصص خود مدرک تحصیلی مرتبطی را دارا باشید .

مهاجرت به کشور استرالیا , کشور استرالیا کشوری است با گویش کاملا انگلیسی  و تمامی مردمان کشور استرالیا با زبان انگلیسی صحبت می کنند . همانطور که میدانید کشور هایی هستند که با توجه به تخصص متقاضی نسبت به قبول یا رد کردن درخواست مهاجرت به استرالیا آنها اقدام میکنند . مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص میتواند شامل معایب و یا فواید بسیار زیادی برای افراد باشد .

برای اقدام مهاجرت به استرالیا  اولین نکته ای که از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است و نداشتن این مدرک میتواند کل مرحله های دیگر مهاجرت به استرالیا را کنسل نماید , داشتن مدرک IELTS 6 می باشد . پیرو توضیحاتی که در بالا مطرح کردیم , استرالیا کشوری انگلیس زبان است . شما می بایست هم در سخن گفتن و هم در خواندن و نوشتن مدرک IELTS 6 را دارا باشید .

ممکن است متقاضیان مهاجرت به استرالیا این سوال را مطرح نمایند که آیا می توان کار مورد علاقه خود را در استرالیا بیابند ؟ یا خیر ! پس از مهاجرت به استرالیا , اگر به شما اجازه کار و کسب درآمد داده شود شما میتوانید با استفاده از منابعی مانند روزنامه که شغل های تخصصی در زمینه های مختلف در آن آگهی میشود نسبت به یافتن شغل مورد نظر خود اقدام بفرمایید .

مهاجرت به استرالیا میتواند برای کودکان بسیار مفید باشد و در رشد و شکل گیری آنها بسیار تاثیر گذار باشد .

چرا که کشور استرالیا برای کودکان و نحوه تربیت آنها اهمیت بسیار زیادی قائل میباشد و دوره های آمادگی کودکان را از سن 4 سالگی برای آنها فراهم میسازد .

کشور استرالیا از نظر تسهیلات درمانی نیز شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا  و شهروندان خود دارا است . بدین ترتیب که دوستانی که به استرالیا مهاجرت نموده اند با پرداخت ماهیانه 1/5 درصد درآمد خود به بیمه,  تا 85% از هزینه های درمانی توسط دولت تامین شده و پرداخت می گردد . بدین ترتیب میتوان گفت که کشور استرالیا از نظر درمانی نیز برای مهاجرت بسیار مناسب میباشد و مهاجرت به استرالیا از این بابت نیز مورد تایید است .

مهاجرت به استرالیا عموما برای تمامی افراد که واجب الشرایط مهاجرت به استرالیا هستند آزاد بوده و هیچ مشکلی ندارد ، البته برای مهاجرت به استرالیا و رسیدن پرونده شما به مرحله بررسی نمودن توسط اداره استرالیا ، میبایست حتما شرایط مهاجرت به استرالیا را از لحاظ سن و ……… داشته باشید .

ملیت های گوناگونی برای مهاجرت به استرالیا اقدام میکنند که در این میان دولت استرالیا تنها تفاوت ملیت هارا در شرایط آن ها میبیند و هیچ محدودیتی برای قومیت و یا ملیت خاصی در نظر نمیگیرد.

شایان ذکر است که ممکن است برای مهاجرت به استرالیا و تایید مهاجرت شما عزیزان به استرالیا ، ادارجات استرالیا که امور مربوط به مهاجرت شما عزیزان را انجام میدهند ، به دلیل مشکلات موجود بین کشور ها کمی بیشتر سوابق و شرایط ملیت هایی مانند ایران و … را مورد بررسی قرار بدهند ، اما به غیر از این مورد هیچ محدودیت خاص دیگری برای مهاجرت به استرالیا وجود ندارد .

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ، در بین تمامی کشور های خوب و مطرح دنیا ، چرا میبایست کشور استرالیا را برای مهاجرت انتخاب نمود و نسبت بهمهاجرت به استرالیا اقدام کرد ؟

این سوال مربوط به مهاجرت به استرالیا ، تنها یک پاسخ قاطع میتواند داشته باشد که آن هم در یک خط خلاصه میشود : مهمترین مزیت و دلیلی که تمامی مهاجرین را تحریک میکند به استرالیا مهاجرت کنند ، آسایش و میزان کیفیت کشور و خدمات کشوراسترالیا میباشد که به شهروندان ارائه میدهد .

کشور استرالیا از لحاظ نکات بهداشتی ،زیست محیطی ، خدماتی ، درمانی ، پزشکی ، تحصیلی ، فرهنگی ، آداب  و …………. کیفیت در دنیا ، بین کشور های خوب و مطرح میباشد و به همین دلیل است که برای مهاجرت به استرالیا احتیاج به دریافت مشاوره از مشاورین و متخصصین در این زمینه خواهید داشت .

مهاجرت به استرالیا ، شانس یک زندگی دوباره برای شما و فرزندان تان خواهد بود ، جدی تر و قاطعانه تر به  هدف مهاجرت به استرالیا تفکر نمایید.


 

 

منبع:  مهاجرت به استرالیا


کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا

ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:26 صبح
ترجمه ناتی

 شما میتوانید بدون مراجعه به دفاتر ما، مدارک خود را جهت ترجمه ناتی برایمان ارسال کنید. اگر متقاضی این سرویس میباشید لطفا طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:

قدم اوّل– با استفاده از فرم زیر،مدارک مربوطه را به همراه تصویر صفحه اوّل پاسپورت و نام و تلفن تماس برای ما ارسال کنید. اگر مایل به استفاده از فرم نیستید، لطفا موارد خواسته شده را به آدرس info@iranaustralia.org ایمیل کنید.

قدم دوم– پس از دریافت ایمیل شما، ما در همان روز کاری با شما تماس می گیریم و قیمت مربوطه و زمان تحویل را به شما اعلام می کنیم.

قدم سوم– در صورت تمایل شما برای انجام ترجمه، مبلغی به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت میشود و کار ترجمه آغاز می شود.

قدم چهارم– هنگام آماده شدن مدارک ترجمه شده، میتوانید برای تحویل گرفتن مدارک به شعبه دلخواهتان مراجعه کنید یا اگر نیازی به اصل ترجمه ندارید .

مدارک ترجمه شده را از طریق ایمیل دریافت کنید.شاید برای شما عزیزان پیش آمده باشد که کلمه ترجمه ناتی و یا مهر ناتی را شنیده باشید و برایتان سوال پیش آمده باشد که ترجمه ناتی و مهر ناتی به چه معنا میباشد !

مهر ناتی : مهری میباشد که به مترجمان رسمی که از سمت کشور استرالیا تایید شده اند ، اهدا میشود و این مترجمین استرالیا مهر ناتی را دارا هستند .


 

 



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:26 صبح
ویزای والدین

ویزاهای والدین (Parent Visas) به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. ویزای والدین مسن (Aged Parent Visas): این ویزاها مختص والدین با سن بالای 65 سال میباشند و مزیّت اصلی آنها، امکان دادن درخواست ویزا در داخل استرالیا میباشد. ویزاهای 804 و 864 از این گروه از نوع دائم هستند و ویزای 884 از نوع موقّت میباشد.

  2. ویزای والدین (Parent Visas): این گروه ویزا متعلق به والدین با سنین مختلف میباشد و از 3 ویزای زیرگروه تشکیل شده است: ویزاهای 103 و 143 که از نوع دائم می باشند و ویزای 173 که ویزایی موقّت است.

نکته قابل توجه در رابطه با ویزای والدین، مدّت زمان بررسی آنها است که بین 10 تا 15 سال میباشد. اگرچه این مدّت زمانی را میتوان با پرداخت هزینه­ای اضافه (که گاهی اوقات تا بیش از 40000 دلار استرالیا میباشد) به مدّت نسبتا اندکی تقلیل داد.

شخص اسپانسرکننده (Sponsor) در این ویزا باید فرزند متقاضی ویزا باشد و واجد شرایط برای اسپانسر کردن (Sponsorship) باشد به این صورت که علاوه بر داشتن حق شهروندی استرالیا (Australian Citizenship) یا اقامت دائم استرالیا (Permanent Residency) یا در مواقع خاص، شهروندی کشور زلادنو، برای مدّت قابل قبولی ساکن استرالیا بوده باشد.

نکته مهم دیگر در رابطه با ویزای والدین این است که تعداد فرزندان فرد متقاضی ویزا که واجد شرایط برای اسپانسر کردن (Sponsorship) والدین میباشند باید برابر با و یا بیشتر از تعداد فرزندان فاقد شرایط فرد متقاضی باشند


 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا



   1   2   3   4      >
لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو
سئو سایت
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
آیلتس
اجاره انبار در تهران
اجاره انبار در تهران
دستگاه تاتو
دستگاه میکروپیگمنتیشن
iptv
تحصیل در آلمان
تحصیل در ایتالیا
تحصیل در آمریکا
تحصیل در کانادا
تحصیل در سوئد
بطری جار
ظروف آرایشی و بهداشتی
خدمات حسابداری
نرم افزار هلو
ظروف جار
ساخت قالب
تولید پت
قالبسازی پت
گالن پلاستیکی
ظروف بادی
ظروف پلی اتیلن
بطری ادویه
پت ادویه
ساختمان پیش ساخته
مهاجرت استرالیا
ویزای استرالیا
اقامت استرالیا
درب بطری
پریفرم
ظروف پت
بطری پت
بطری pet
تولید بطری
اعزام دانشجو به اتریش
فروشگاه آنلاین
ریش تراش برقی
دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته dahua
جوان سازی
خرید اینترنتی کتاب
ماشین الات معدنی دست دوم
مولد گاز سوز
دیزل ژنراتور
آموزش کاشت ناخن
سنگسابی
تانک ازت
میکروسکوب
نماشویی
تحصیل در سوئد
تحصیل در آمریکا
چاپ بنر
تحصیل در آلمان
تحصیل در ایتالیا
ساختمان پیش ساخته
انجام پایان نامه
هدایای تبلیغاتی
تحصیل در کانادا
چمن مصنوعی
کفسابی
زنان و زایمان
انجام پایان نامه
انجام پایان نامه
آیلتس
ویزای کانادا
ویزای شینگن
هدیه تبلیغاتی
درب صنعتی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی فرانسه
ویزای تحصیلی استرالیا
ویزای تحصیلی مجارستان
ویزای تحصیلی آلمان
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن
تین کلاینت
مینی پیسی
خدمات امنیت شبکه
تجهیزات پسیو شبکه
پسیو شبکه
فروش سرور اچ پی
هارد سرور
فایروال سایبروم
طراحی دیتاسنتر
سوئیچ cisco
دیش وایرلس
راه اندازی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
فروش qnap
انجمن ای ال اس ایران
دستگاه بای پپ
دستگاه رسمد
ونتیلاتور تنفسی
دستگاه اکسیژن ساز
آمبولانس خصوصی
آمبولانس خصوصی تهران
آمبولانس
آمبولانس خصوصی
آمبولانس
آمبولانس خصوصی تهران
افزایش رتبه گوگل
بهبود رتبه الکسا
تولید محتوا
سئو سایت در تهران
لیبل چاپی
چاپ برچسب
ترازوی آزمایشگاهی
تانک ازت
میکروسکوپ بیولوژی
میکروسکوپ پلاریزان
ph متر
رفراکتومتر
پمپ خلا
موسسه حسابداری
خدمات مالی
نیازمندی های صنعت ساختمان
درب اتوماتیک
درب ضد حریق
آنتن مرکزی
درب ضد سرقت
کفسابی در تبریز
درج آگهی رایگان فارسی
درج آگهی رایگان انگلیسی
پذیرش بنر
استخدام و جویای کار
خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
خدمات سیر و سفر
سرمایه گذاری خارجی
تجارت بین المللی
پروژه های عمرانی
خدمات فاینانس
خدمات بازرگانی بین المللی
قیمت شیشه سکوریت
قیمت درب اتوماتیک
قیمت شیشه لمینت
سئو سایت
تابلو کنتور برق
هیدروکربن سنگین
هیدروکربن سبک