سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:25 صبح
تسهیلات پزشکی در استرالیا

استرالیا،کشوری که خانه دوم ایرانیان نیز نامیده میشود ، کشوری است که دارای مهاجران ایرانی بسیار زیادی میباشد .

مهاجرت به استرالیا در قشر مردمان ایرانی ، تا کنون از راه های مختلفی بوده است ، مانند تحصیلی ، تخصصی و …………. .

در بین این تعداد بسیار زیادی که به استرالیا مهاجرت کرده اند ، هستند افرادی که تحصیل کرده بوده و از تجارب بسیار بالایی برخوردار هستند و دولتاسترالیااز این افراد استقبال زیادی به عمل آورده و تمامی تسهیلات و شرایط یک شهروند مناسب و استرالیا یی را برایشان در نظر گرفته است ، مانند تسهیلات پزشکی در استرالیا ، و ……….

اما برای بیشتر افرادی که به استرالیا مهاجرت کرده اند ، تمامی تسهیلات رفاهی و اجتماعی در نظر گرفته شده است مانند تسهیلات پزشکی در استرالیا ، تسهیلات درمانی در استرالیا و ………. ، اما این بدان معنا نیست که تمامی مراکز و اماکن با تسهیلات خدمات ارائه میدهند ، بلکه برای برخی از مراکز مانند تسهیلات ورزشی ، شما می بایست نسبت به پرداخت هزینه جهت اخذ خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایید .

در ادامه مقاله تسهیلات پزشکی در استرالیا ، قصد داریم تا اطلاعاتی را در زمینه تسهیلات پزشکی در استرالیا خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه نماییم .

شاید برایتان سوال باشد که تسهیلات پزشکی در استرالیا در چه میزانی می باشد ؟ و دولت استرالیا تا چه حدی تسهیلات پزشکی به شهروندان ارائه میدهد ؟

در جواب به این سوال شما در زمینه تسهیلات پزشکی در استرالیا ، می بایست خدمت شما عارض شویم که تسهیلات پزشکی در استرالیا دارای شرایط بسیار مناسبی بوده و در درجه و کیفیت بالایی ارائه می شود .

البته مردم و مهاجران کشور استرالیا برای برخورداری از طرح تسهیلات پزشکی در استرالیا ، میبایست 1/5 از درآمد خود را به طرح تسهیلات پزشکی در استرالیا اختصاص بدهند .


 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:24 صبح
ویزای فارغ التحصیلان

ویزای فارغ التحصیلان

ویزای فارغ التحصیلان

ویزاهای 476 و 485 از نوع موقّت هستند و مخصوص فارغ التحصیلانی میباشند که در حال حاضر دارای امتیاز کافی جهت اقدام برای ویزای دائم نیستند و احتیاج به مدّت زمانی برای کسب امتیاز بیشتر دارند.

ویزای 476: این ویزا مختص فارغ التحصیلان رشته مهندسی برای دانشگاههایی خاص میباشد که در 2 سال اخیر فارغ التحصیل شده اند و کمتر از 31 سال سن دارند. قابل ذکر است که در حال حاضر، تنها فارغ التحصیلان رشته های مهندسی دانشگاههای امیرکبیر و تهران قادر به دادن درخواست برای این ویزا ازدانشگاه های ایران هستند. مدّت زمان اعتبار این ویزا 18 ماه می باشد.

ویزای 485: این ویزا مختص فارغ التحصیلان داخل استرالیا میباشد و مدّت اعتبار آن، بسته به شرایط فارغ التحصیلی، بین 18 ماه تا 4 سال میباشد. مهمترین شرط اخذ این ویزا، داشتن سابقه تحصیل به مدّت حداقل 2 سال در استرالیا میباشد. همچنین، داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 6 (در تمامی مهارتها) و ارزیابی اولیه شغل برگزیده Skill Assessment برای دریافت این ویزا الزامی می باشد.  


منبع: مهاجرت به استرالیا

ترجمه ناتی 



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:24 صبح
ویزای فرزندان

ویزای فرزندان (Child Visa) مربوط به فرزندان افراد واجد شرایطی میباشد که تمایل دارند ویزای دائم و یا موقّت برای فرزندشان اخذ نمایند. فرد اسپانسر کننده باید شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا (Permanent Resident) و یا شهروند واجد شرایط زلاندنو باشد و همچنین، حزانت فرد متقاضی ویزا را بر عهده داشته باشد.

این نوع ویزا به سه دسته زیر تقسیم می شود:

ویزای 445: ویزایی موقّت مختص فرزندان صاحبین ویزاهای 309، 820 و یا 445

ویزای 101: ویزای دائم برای متقاضیان ویزا در خارج از استرالیا

ویزای 802: ویزای دائم برای متقاضیان ویزا در داخل استرالیا

لازم به ذکر است که برای تمامی ویزاهای ذکر شده، نیاز به درخواست (Application) همزمان از طرف متقاضی و اسپانسر می باشد.


 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:24 صبح
ویزای متخصصین

افرادی که دارای تخصص در رشته­ های تعیین شده توسط دولت استرالیا می باشند میتوانند از طریق ویزای مخصوصمتخصصین، ویزای دائم یا موقّت استرالیا دریافت کنند. این امر میتواند با یا بدون اسپانسر در استرالیا ( ایالتی یا خانوادگی) انجام شود. این موارد شامل ویزاهای 189، 190، 489 و 887 میباشد. برای درخواست تمامی ویزاهای ذکر شده نیاز به ارسال EOI( Expression of Interest) توسط فرد متقاضی و دریافت دعوتنامه برای درخواست ویزا میباشد. همچنین، رشته تخصص متقاضی ویزا باید در در لیست SOL که توسط دولت استرالیا ارائه میشود موجود باشد. شایان ذکر است که برای ویزاهایی که از امتیاز داشتن اسپانسر ایالتی برخوردارند میتوان از رشته های موجود در جدول CSOLنیز استفاده نمود که این مساله، علتی برای تمایل بسیاری از متقاضیان ویزا برای گرفتن اسپانسر ایالتی است.

ویزای 189 : این ویزا از نوع دائم میباشد و شایعترین ویزای درخواستی برای افراد متخصص است. برای اینویزا احتیاجی به اسپانسر ایالتی یا خانوادگی نیست و فرد متقاضی میتواند پس از اخذ امتیاز لازم و دریافت دعوتنامه، به طور مستقیم برای این ویزا درخواست کند.

ویزای 190: این ویزا از نوع دائم است و برای آن، احتیاج به دعوتنامه و اسپانسر ایالتی میباشد. مزیت اصلی این ویزا، امکان استفاده از لیستCSOL برای متقاضیان ویزا است که امکان استفاده از مشاغل بیشتری را برای درخواست ویزا فراهم مینماید.

ویزای 489: این ویزا از نوع موقّت میباشد و برای درخواست آن، احتیاج به دعوتنامه و اسپانسر ایالتی یا خانوادگی میباشد. شایان ذکر است که محل زندگی خانواده اسپانسر کننده نیز برای درخواست این ویزا حائز اهمیت میباشد که باید جزء مناطق برگزیده ( Designated Areas ) باشد. برای دریافت ویزای دائم، صاحبان این ویزا میتوانند پس از زندگی در مناطق برگزیده ( Designated Areas ) به مدّت 2 سال و اشتغال به کار در یکی از این مناطق به مدّت 1 سال، برای ویزای 887 که یک ویزای دائمی می باشد درخواست کنند.


 

منبع: مهاجرت به استرالیا



ارسال شده توسط مهاجرت به استرالیا در 95/4/20:: 10:22 صبح
مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا 

برای مهاجرت به استرالیا   می توان روش های زیادی را مورد استفاده قرار داد و از طریق دلایل انتخاب شده , برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد .

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و حرفه شما می تواند از جمله راه هایی باشد که برای مهاجرت بسیار مفید واقع شده مهاجرت به هر کشور دیگری همانطور که میدانید مستلزم داشتن شرایط خاصی بوده و در صورت داشتن این شرایط شما می بایست برای مهاجرت مدت زمانی را منتظر بمانید تا از طرف کشوراسترالیا مدارک و سوابق شما مورد بررسی گردد و پس از آن به مصاحبه دعوت شوید .

اما مهاجرت به استرالیا با استفاده از این روش می تواند برای افرادی مورد استفاده قرار گرفته و مفید واقع شود که دارای تخصصی هستند که کشور استرالیا به آنها احتیاج داشته و آنها را بپذیرد .

مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری فقط مهاجرت به آن کشور نیست , زمانی که کشور مورد نظر نیز تخصص شما را بپذیرد شما می بایست به شخصه بررسی های لازمه را انجام داده و شرایط کاری خود را در کشور استرالیا بسنجید,چرا که از مهمترین دلایلی که مردمان مختلف برای مهاجرت به استرالیا یا … مد نظر دارند کسب و کار ایده آل و خوب می باشد .

اما از عوامل مهمی که برای مهاجرت به استرالیا ضروری بوده و در اولویت قرار دارد می توان به دریافت اسسمنت ,دارا بودن آی التس با نمره 6?0  که برایمهاجرت به استرالیا بسیار مهم میباشد چرا که کشور استرالیا کشوری انگلیس زبان بوده و زبان انگلیسی و بلد بودن آن از جمله مهمترین شرایطی است که میبایست دارا باشید ,دریافت دعوتنامه از استرالیا , و در نتیجه پس از طی کردن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا یا … میبایست منتظر دریافت جدول امتیازات خود از کشور استرالیا باشید . چرا که هر هنر یا تخصص و یا هر یک از شرایطی که شما دارا باشید برایتان دارای امتیازی میباشد و کسب امتیاز بیشتر میتواند درمهاجرت به استرالیا و یا … بسیار مفید باشد .

شایان ذکر است که مهاجرت به استرالیا با استفاده از تخصص میبایست با رشته تحصیلی شما نیز همخوانی داشته باشد , یعنی به عنوان مثال اگر تخصص شما طراحی وبسایت یا کامپیوتر باشد ولی مدرک تحصیلی شما در زمینه متالوژی یا …. باشد , مورد قبول نبوده و میبایست برای تخصص خود مدرک تحصیلی مرتبطی را دارا باشید .

مهاجرت به کشور استرالیا , کشور استرالیا کشوری است با گویش کاملا انگلیسی  و تمامی مردمان کشور استرالیا با زبان انگلیسی صحبت می کنند . همانطور که میدانید کشور هایی هستند که با توجه به تخصص متقاضی نسبت به قبول یا رد کردن درخواست مهاجرت به استرالیا آنها اقدام میکنند . مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص میتواند شامل معایب و یا فواید بسیار زیادی برای افراد باشد .

برای اقدام مهاجرت به استرالیا  اولین نکته ای که از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است و نداشتن این مدرک میتواند کل مرحله های دیگر مهاجرت به استرالیا را کنسل نماید , داشتن مدرک IELTS 6 می باشد . پیرو توضیحاتی که در بالا مطرح کردیم , استرالیا کشوری انگلیس زبان است . شما می بایست هم در سخن گفتن و هم در خواندن و نوشتن مدرک IELTS 6 را دارا باشید .

ممکن است متقاضیان مهاجرت به استرالیا این سوال را مطرح نمایند که آیا می توان کار مورد علاقه خود را در استرالیا بیابند ؟ یا خیر ! پس از مهاجرت به استرالیا , اگر به شما اجازه کار و کسب درآمد داده شود شما میتوانید با استفاده از منابعی مانند روزنامه که شغل های تخصصی در زمینه های مختلف در آن آگهی میشود نسبت به یافتن شغل مورد نظر خود اقدام بفرمایید .

مهاجرت به استرالیا میتواند برای کودکان بسیار مفید باشد و در رشد و شکل گیری آنها بسیار تاثیر گذار باشد .

چرا که کشور استرالیا برای کودکان و نحوه تربیت آنها اهمیت بسیار زیادی قائل میباشد و دوره های آمادگی کودکان را از سن 4 سالگی برای آنها فراهم میسازد .

کشور استرالیا از نظر تسهیلات درمانی نیز شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا  و شهروندان خود دارا است . بدین ترتیب که دوستانی که به استرالیا مهاجرت نموده اند با پرداخت ماهیانه 1/5 درصد درآمد خود به بیمه,  تا 85% از هزینه های درمانی توسط دولت تامین شده و پرداخت می گردد . بدین ترتیب میتوان گفت که کشور استرالیا از نظر درمانی نیز برای مهاجرت بسیار مناسب میباشد و مهاجرت به استرالیا از این بابت نیز مورد تایید است .

مهاجرت به استرالیا عموما برای تمامی افراد که واجب الشرایط مهاجرت به استرالیا هستند آزاد بوده و هیچ مشکلی ندارد ، البته برای مهاجرت به استرالیا و رسیدن پرونده شما به مرحله بررسی نمودن توسط اداره استرالیا ، میبایست حتما شرایط مهاجرت به استرالیا را از لحاظ سن و ……… داشته باشید .

ملیت های گوناگونی برای مهاجرت به استرالیا اقدام میکنند که در این میان دولت استرالیا تنها تفاوت ملیت هارا در شرایط آن ها میبیند و هیچ محدودیتی برای قومیت و یا ملیت خاصی در نظر نمیگیرد.

شایان ذکر است که ممکن است برای مهاجرت به استرالیا و تایید مهاجرت شما عزیزان به استرالیا ، ادارجات استرالیا که امور مربوط به مهاجرت شما عزیزان را انجام میدهند ، به دلیل مشکلات موجود بین کشور ها کمی بیشتر سوابق و شرایط ملیت هایی مانند ایران و … را مورد بررسی قرار بدهند ، اما به غیر از این مورد هیچ محدودیت خاص دیگری برای مهاجرت به استرالیا وجود ندارد .

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ، در بین تمامی کشور های خوب و مطرح دنیا ، چرا میبایست کشور استرالیا را برای مهاجرت انتخاب نمود و نسبت بهمهاجرت به استرالیا اقدام کرد ؟

این سوال مربوط به مهاجرت به استرالیا ، تنها یک پاسخ قاطع میتواند داشته باشد که آن هم در یک خط خلاصه میشود : مهمترین مزیت و دلیلی که تمامی مهاجرین را تحریک میکند به استرالیا مهاجرت کنند ، آسایش و میزان کیفیت کشور و خدمات کشوراسترالیا میباشد که به شهروندان ارائه میدهد .

کشور استرالیا از لحاظ نکات بهداشتی ،زیست محیطی ، خدماتی ، درمانی ، پزشکی ، تحصیلی ، فرهنگی ، آداب  و …………. کیفیت در دنیا ، بین کشور های خوب و مطرح میباشد و به همین دلیل است که برای مهاجرت به استرالیا احتیاج به دریافت مشاوره از مشاورین و متخصصین در این زمینه خواهید داشت .

مهاجرت به استرالیا ، شانس یک زندگی دوباره برای شما و فرزندان تان خواهد بود ، جدی تر و قاطعانه تر به  هدف مهاجرت به استرالیا تفکر نمایید


 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا


کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا

<      1   2   3   4      >
لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو
سئو سایت
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
آیلتس
اجاره انبار در تهران
اجاره انبار در تهران
دستگاه تاتو
دستگاه میکروپیگمنتیشن
iptv
تحصیل در آلمان
تحصیل در ایتالیا
تحصیل در آمریکا
تحصیل در کانادا
تحصیل در سوئد
بطری جار
ظروف آرایشی و بهداشتی
خدمات حسابداری
نرم افزار هلو
ظروف جار
ساخت قالب
تولید پت
قالبسازی پت
گالن پلاستیکی
ظروف بادی
ظروف پلی اتیلن
بطری ادویه
پت ادویه
ساختمان پیش ساخته
مهاجرت استرالیا
ویزای استرالیا
اقامت استرالیا
درب بطری
پریفرم
ظروف پت
بطری پت
بطری pet
تولید بطری
اعزام دانشجو به اتریش
فروشگاه آنلاین
ریش تراش برقی
دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته dahua
جوان سازی
خرید اینترنتی کتاب
ماشین الات معدنی دست دوم
مولد گاز سوز
دیزل ژنراتور
آموزش کاشت ناخن
سنگسابی
تانک ازت
میکروسکوب
نماشویی
تحصیل در سوئد
تحصیل در آمریکا
چاپ بنر
تحصیل در آلمان
تحصیل در ایتالیا
ساختمان پیش ساخته
انجام پایان نامه
هدایای تبلیغاتی
تحصیل در کانادا
چمن مصنوعی
کفسابی
زنان و زایمان
انجام پایان نامه
انجام پایان نامه
آیلتس
ویزای کانادا
ویزای شینگن
هدیه تبلیغاتی
درب صنعتی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی فرانسه
ویزای تحصیلی استرالیا
ویزای تحصیلی مجارستان
ویزای تحصیلی آلمان
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن
تین کلاینت
مینی پیسی
خدمات امنیت شبکه
تجهیزات پسیو شبکه
پسیو شبکه
فروش سرور اچ پی
هارد سرور
فایروال سایبروم
طراحی دیتاسنتر
سوئیچ cisco
دیش وایرلس
راه اندازی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
فروش qnap
انجمن ای ال اس ایران
دستگاه بای پپ
دستگاه رسمد
ونتیلاتور تنفسی
دستگاه اکسیژن ساز
آمبولانس خصوصی
آمبولانس خصوصی تهران
آمبولانس
آمبولانس خصوصی
آمبولانس
آمبولانس خصوصی تهران
افزایش رتبه گوگل
بهبود رتبه الکسا
تولید محتوا
سئو سایت در تهران
لیبل چاپی
چاپ برچسب
ترازوی آزمایشگاهی
تانک ازت
میکروسکوپ بیولوژی
میکروسکوپ پلاریزان
ph متر
رفراکتومتر
پمپ خلا
موسسه حسابداری
خدمات مالی
نیازمندی های صنعت ساختمان
درب اتوماتیک
درب ضد حریق
آنتن مرکزی
درب ضد سرقت
کفسابی در تبریز
درج آگهی رایگان فارسی
درج آگهی رایگان انگلیسی
پذیرش بنر
استخدام و جویای کار
خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
خدمات سیر و سفر
سرمایه گذاری خارجی
تجارت بین المللی
پروژه های عمرانی
خدمات فاینانس
خدمات بازرگانی بین المللی
قیمت شیشه سکوریت
قیمت درب اتوماتیک
قیمت شیشه لمینت
سئو سایت
تابلو کنتور برق
هیدروکربن سنگین
هیدروکربن سبک